چگونه یک بخارشوی لباس بخریم؟

- 2021-09-15-

اول: باید دید دلی که آویزان داغ دستگاه - بخاری

همانطور که قلب کامپیوتر سی پی یو است، اتوی ما هم یک قلب دارد، یعنی بخاری ماشین اتو. یک بخاری خوب بدنه گرمایش آلومینیومی است، به طوری که عمر طولانی، حداقل بیش از 10 سال است. برای برخی از ماشین های ارزان قیمت بخاری، بیشتر بخاری از مس ساخته شده است که باعث کاهش هزینه می شود، اما عیب آن عمر کوتاه، انتقال حرارت کند، بخار ناهموار و یک سری مشکلات است.

دوم: ویژگی های مورد نظر خود را انتخاب کنید

بسیاری از دستگاه های اتو بخار نه تنها دارای عملکرد اتو هستند، بلکه دارای عملکرد تمیز کردن و تمیز کردن نیز هستند. خرید دستگاه اتو بخار چند منظوره انتخاب خوبی است، اما به این نکته نیز توجه کنید که آیا دستگاه اتو بخار دارای تنظیمات تنظیم بخار چند استال است یا خیر. تنظیم چند دنده، اتو کردن لباس ها را در یک مرحله آسان و آسان می کند.

بخار پوشاک بخار در حال استفاده، اغلب وجود خواهد داشت که پدیده چکه بر اثر اتو تأثیر می گذارد، بخار بخار را انتخاب کنید بخار پوشاک می تواند از تراکم آب جلوگیری کند، انتخاب خوبی است، اما همچنین به طراحی برس اتو توجه کنید، برس اتو غیر منطقی را تنظیم کنید، ممکن است پارچه را خراش دهید، در حالی که اتو کردن نیز یک گوشه مرده دارد. این که آیا مخزن آب دارای طراحی فیلتر تمیز است، چه طراحی زهکشی میزبان بسیار کلیدی است، می تواند به طور موثر از رسوب دیگ گرمایش جلوگیری کند، عمر مفید دستگاه را بهبود بخشد.